  • Data: 2005-02-16 13:42:42
    Temat: Re: praca w "obozie" - potrzebuje kilka porad...
    Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawel" <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> napisał w wiadomości
    news:cuvidh$es1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ok, zatem biorac pod uwage moja sytuacje, o jakich konsekwencjach moge
    > poinformowac mojego pracodawce ? ;)

    Zadzwon do ZUS-u i US i przedstaw sytuację, nie mówiąc o jaką firmę chodzi -
    powinni ci jasno podać konsekwencje zatrudniania na czarno oraz w
    ponadwymiarowym czasie pracy bez wynagrodzenia.
    Poza tym - co z tego,ze staniecie w kilka osób i powiecie - ten pan
    zatrudnia nas niezgodnie z prawem, jeśli nie macie ewidencjonowanego czasu
    pracy ani innych "kwitów" na faceta. W takiej sytuacji mogą to potraktować
    jak pomówienie - trzeba do tego podejsc rozsądnie i zapewnic sobie jakieś
    dowody.

    pozdr

    cherokee