  • Data: 2010-02-15 09:12:27
    Temat: Re: praca przy komputerze - przerwy ?
    Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dnia Mon, 15 Feb 2010 10:04:37 +0100, bejbi napisa�a):

    > To drugie.

    Czytam w kółko to rozporządzenie i mam wątpliwości. Gdyby to była godzina pracy
    przy i godzina poza komputerem to ok, ale drugi wariant mówi tylko o 5 minutowej
    przerwie wliczanej do czasu pracy (bo nie mówi o przerwie w pracy przy
    monitorze) i nic więcej - czy jest gdzieś definicja przerwy w rozumieniu tego
    rozporządzenia ?

    Wojtek