  • Data: 2010-02-15 08:25:42
    Temat: Re: praca przy komputerze - przerwy ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jureq pisze:

    > Co wcale nie znaczy, że pracownik może w tym czasie zajmować się sprawami
    > prywatnymi.

    Niemniej jednak w praktyce pracodawca na to właśnie zezwala - jakaś
    herbata, popatrzenie w okno, papieros itp.

    Ponadto rzadko w której firmie podchodzi się do tego rygorystycznie
    ze stoperem. Jest praca, to się pracuje, nikt nad nikim z zegarkiem nie
    stoi, byle by z wynikami nie odbiegać znacznie od średniej :)

    --
    Liwiusz