  • Data: 2002-02-22 10:14:54
    Temat: Re: praca na 0,5 etatu i wymiar urlopu
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Feb 2002, Arek wrote:

    >+ witam
    >+
    >+ mam pytanie w sprawie wymiaru mojego urlopu. pracuje na umowe o prace na 0,5
    >+ etatu od marca 2000, a wiec przysluguje mi 20 dni urlopu.
    >+ pytanie brzmi:
    >+
    >+ jezeli biore urlop od dnia zalozmy 1 do 14 jakiegos miesiaca (10 dni
    >+ roboczych), to ile dni powinno mi zostac zdjetych? 5 (w zwiazku z praca na
    >+ 0,5 etatu) czy tez 10?

    IMHO, biorąc pod uwagę że urlop powinien być "proporcjonalny", to:
    - jeśli pracujesz 4 godziny dziennie - to 10 dni
    - jeśli pracujesz co drugi dzień - to też co drugi dzień, ale
    połowę - czyli 5 dni "co drugi" - razem również 10 dni.

    Rozumiesz co chciałem napisać ? -:)
    Chodzi o to, żebyś przez POŁOWĘ twojego czasu pracu dostał
    proporcjonalnie - czyli POŁOWĘ wolnego czasu.
    Nie może być tak, że pracujesz na 1/30 etatu, na zasadzie
    "każdy pierwszy dzień miesiąca" i domagasz się 20 dni urlopu... !

    Pozdrowienia, Gotfryd