eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopowracam do tematu leasingu sprzed paru postów - prosze o pomocRe: powracam do tematu leasingu sprzed paru postów - prosze o pomoc
    From: "dekazzze" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: powracam do tematu leasingu sprzed paru postów - prosze o pomoc
    Date: Mon, 29 Dec 2008 22:27:19 +0100

    Użytkownik "sanczes" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gjb9js$qld$1@news.task.gda.pl...
    > doprawdy zadziwia mnie łatwość z jaką udaje się wam osądzać innych - wy
    > nieomylni i wszystkowiedzący...

    nikt nie jest nieomylny

    > Na leasing w jenach namówił mnie przedstwiciel firmy leasingowej -
    > ponieważ nie znam się na tym - zaufałem fachowcowi - widać niepotrzebnie

    on też nie był nieomylny, widocznie w danej chwili w jenach było najtaniej i
    nie był prorokiem aby przewidzieć co się stanie z walutami za kilka
    miesięcy... zobowiązania się bierze w walucie w któej się zarabia a jak ktoś
    bierze inaczej dodatkowo nie mając pojęcia o walutach to jest kretynem i
    tyle.

    > nie wiem na jakiej podstawie obrażacie mnie zarzucając mi m.in. małe
    > cwaniactwo ,

    na podstawie posta w którym szukasz drogi oszukania firmy leasingowej.

    > kupując maszynę - utworzyłem stanowisko pracy, zainwestowałem pieniądze,
    > teraz będę musiał człowieka zwolnić, maszynę będę musiał spłacać z innych
    > środków, - to skutki nie moich nieprzemyślanych decyzji tylko złego
    > doradztwa.

    taa, zawsze wina innych... a podpisanie umowy to było pod przymusem!

    > Ponieważ nie byłeś nigdy moim klientem nie masz żadnego prawa twierdzić,
    > że jestem naciągaczem, za takie słowa to w pysk się należy

    cwaniak z internetu..

    > oczekiwałem, że ktoś pomoże w rozwiązaniu problemu, podpowie czy można np
    > przewalutować czy prolongować spłatę np ( leasingodawca nie kwapi się z
    > podpowiedzią),

    widocznie nie mają czasu odpowiadać na głupie pytania, na pytanie o
    prolongatę czy przewalutowanie odpowiedzieliby w minutę, wystarczy jeden
    telefon. sprawdzić?

    > a wyszło po polsku , skąd w was tyle bezinteresownej zawiści?

    po polsku, czyli cwaniak szuka sposobu na oszukanie firmy leasingowej ale
    spotkał opór..

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.