eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopowracam do tematu leasingu sprzed paru postów - prosze o pomoc › Re: powracam do tematu leasingu sprzed paru postów - prosze o pomoc
  • Data: 2008-12-29 19:49:20
    Temat: Re: powracam do tematu leasingu sprzed paru postów - prosze o pomoc
    Od: "sanczes" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    doprawdy zadziwia mnie łatwość z jaką udaje się wam osądzać innych - wy
    nieomylni i wszystkowiedzący...
    Na leasing w jenach namówił mnie przedstwiciel firmy leasingowej - ponieważ
    nie znam się na tym - zaufałem fachowcowi - widać niepotrzebnie
    nie wiem na jakiej podstawie obrażacie mnie zarzucając mi m.in. małe
    cwaniactwo ,
    kupując maszynę - utworzyłem stanowisko pracy, zainwestowałem pieniądze,
    teraz będę musiał człowieka zwolnić, maszynę będę musiał spłacać z innych
    środków, - to skutki nie moich nieprzemyślanych decyzji tylko złego
    doradztwa. Ponieważ nie byłeś nigdy moim klientem nie masz żadnego prawa
    twierdzić, że jestem naciągaczem, za takie słowa to w pysk się należy
    oczekiwałem, że ktoś pomoże w rozwiązaniu problemu, podpowie czy można np
    przewalutować czy prolongować spłatę np ( leasingodawca nie kwapi się z
    podpowiedzią),
    a wyszło po polsku , skąd w was tyle bezinteresownej zawiści?