eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopowództwo cywilne w ramach prowadzonego postępowania karnego › Re: powództwo cywilne w ramach prowadzonego postępowania karnego
  • Data: 2006-11-27 12:41:02
    Temat: Re: powództwo cywilne w ramach prowadzonego postępowania karnego
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > Sąd odmówi przyjęcia powództwa cywilnego jeżeli będę się
    > domagał ponownie zapłaty od mego dłużnika - art. 65 & 1 pkt 4 kpk.

    Powództwo cywilne nie jest niczym jak (zazwyczaj) żądaniem zapłaty
    (świadczenia) od dłużnika.

    > Ja natomiast chcę wytoczyć powództwo cywilne, w którym rościł
    > będę sobie nie ponowną zapłatę, ale będę żądał naprawienia
    > szkody, w postaci niezapłacenia za towar, która to szkoda została
    > spowodowana przez nieuczciwego kontrahenta w wyniku przestępstwa
    > wyłudzenia, o które jest oskarżony.

    To ty pisałeś tak, jakbyś miał zamiar wystąpić o to samo. Nie ja.
    Jeśli wystąpisz o co innego to poprzedni wyrok nie ma jakiegokolwiek
    znaczenia, a więc po co było o nim pisać?

    > Czy taki sposób rozumowania w niniejszej sprawie ma jednak sens ?

    Podjesz za mało danych. Musiałbyś wskazać wyraźnie o co była pierwsza
    sprawa, o co ma być ta druga sprawa i jaki jest zarzut w postępowaniu
    karnym.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam