eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopowództwo cywilne w ramach prowadzonego postępowania karnego › Re: powództwo cywilne w ramach prowadzonego postępowania karnego
  • Data: 2006-11-24 19:39:38
    Temat: Re: powództwo cywilne w ramach prowadzonego postępowania karnego
    Od: "witek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma. Przecież masz juz tytuł wykonawczy. Sąd omówi przyjęcia
    > powództwa cywilnego - art. 65 §1 pkt 4 kpk.

    Sąd odmówi przyjęcia powództwa cywilnego jeżeli będę się
    domagał ponownie zapłaty od mego dłużnika - art. 65 & 1 pkt 4 kpk.
    Ja natomiast chcę wytoczyć powództwo cywilne, w którym rościł
    będę sobie nie ponowną zapłatę, ale będę żądał naprawienia
    szkody, w postaci niezapłacenia za towar, która to szkoda została
    spowodowana przez nieuczciwego kontrahenta w wyniku przestępstwa
    wyłudzenia, o które jest oskarżony.
    Czy taki sposób rozumowania w niniejszej sprawie ma jednak sens ?
    pozdr