eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopoważny problem z przyłączami do domu - co robić ??? (długie) › Re: poważny problem z przyłączami do domu - co robić ??? (długie)
  • Data: 2009-07-22 22:18:17
    Temat: Re: poważny problem z przyłączami do domu - co robić ??? (długie)
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lip, 21:40, "ONYX" <onyx78@[usunto]poczta.fm> wrote:
    [...]
    > to bym nie wykańczał domu wewnątrz. Co robić ??? Studnia może i była by

    Od dupy strony zaczynasz moim zdaniem (choc za malo szczegolow
    przedstawiles). A jak wyjedziesz do niego z tekstami o prawnikach to
    jego (i nasza zarazem) wspaniala polska mentalnosc wypnie na Ciebie
    tylek i bedziesz sie latami o te przylacza sadzil! Kim jest wlasciciel
    - jakas szycha czy swoj chlop ? Ja bym zaczal od zaproszenia go na
    grilla i wypicia flaszki. Albo przynajmniej dokladnie i spokojnie
    wyjasnij mu wszystko - ze masz trudna sytuacje mieszkaniowa i bez jego
    zgody Twoje male dziecko bedzie nieszczesliwe :) Jak to na faceta nie
    podziala to ja nie wiem.. Ja jakos zawsze do ludzi milo podchodze i
    swoj wodociag bez najmniejszego problemu przez 5 dzialek sasiadow
    (250m przylacza) wykonalem. Nawet jedno uparte stare babsko wyrazilo
    zgode na przekopanie wzdluz ogrodzenia, choc wszyscy pozostali
    sasiedzi nie dawali mi zadnych szans na zalatwienie tego ;-) Ona sie
    nigdy na nic nie zgadzala - taka lokalna zaszczuta pierdola. Ale sie
    dalo - milym trzeba byc i duzo sie usmiechac ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.