  • Data: 2004-02-09 12:06:35
    Temat: Re: potrąciłem pieszego!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:23f0.0000009d.40275335@newsgate.onet.pl...

    Nieprzewidziane są wyroki boskie i sądów. Ale w opisanej przez Ciebie
    sprawie byłbym dobrej myśli. Jeśli jednak otrzymał byś wezwanie w
    charakterze podejrzanego, to już bym odżałował kilka złotych na adwokata,
    bo coś mi z tym badaniem pieszego nie pasuje.

    Po za tym, to jeśli masz dane tego, co to widział (pisałeś, że wzywał
    pogotowie), to podał bym go na świadka. Jeśli nie masz danych, to wniosek
    dowodowy, by ustalili po numerze telefonu dzwoniącego do pogotowia.