    From: Johnson <J...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potracenie rowerzysty
    Date: Wed, 26 Jan 2005 10:55:20 +0100
    Sender: j...@a...pl@80.48.60.10

    Misiek[POZ] napisał(a):

    > Niestety nie...pomijajac roznice w predkosciach na czas mijania ma wplyw
    > dlugosc pojazdow a dokladniej ich suma. Pojazd mija swoim przodem tyl rowera
    > i manewr wyprzedzania trwa az tyl pojazdu minie przod bicykla. Powidzmy ze
    > to byl sredniej dlugosci samochod i mial 4 m a rower mial 1,5m lacznie 5,5
    > m. Roznica predkosci to 25 km/h czyli 6,9 m/s (predkosc z jaka samochod
    > przemieszczal sie wzgledem rowera )
    > Zatem jadac z predkoscia 40 km/h, gdy rower jechalby z predkoscia 15 km/h
    > manewr wyprzedzania trwalby blisko 1 sekunde. W zwiazku z tym przy zalozonej
> [...]

    Suma pojazdów tu będzie mniejsza - podobno stuknął go lusterkiem - czyli rower 1,5 m
    plus od przodu
    samochodu do lusterka około 1,2 m, razem 2,7 m. Ale to szczegół. Jak mówiłem biegłym
    nie jestem.
    Biegły na pewno rozliczy to dokładnie. Ale ja stawiam na to że to niemożliwe (takie
    moje przeczucie).

    --
    :) Johnson