  • Data: 2008-12-19 08:18:45
    Temat: Re: potracenie pieszej
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ania" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gidcsl$d6b$1@news.dialog.net.pl...
    > Witam. mam kłopot i to nie lada...
    > poznym popołudniem moj maz potracil na pasach kobiete.
    > nie podlega dyskusji fakt ze to stalo sie z jego winy i nie bede
    > kombinowac zeby udawac ze jest inaczej.

    Niekoniecznie z jego winy, a jeżeli to ta kobieta wtargnęła na jezdnię?
    Zdaje się, że nawet na przejście dla pieszych nie można wtargnąć przed
    nadjeżdżąjący pojazd. Skoro hamował już na przejściu lub tuż przed nim, to
    albo mąż się zagapil, albo ta kobieta weszła nagle na przejście tuż przed
    samochód.

    Pozdrawiam Przemek