  • Data: 2006-06-27 14:35:29
    Temat: Re: potracanie wydatkow z alimentow
    Od: Jurko <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mozesz.
    > Co wiecej, jezeli tak zrobisz to twoja ex byc moze pobiegnie do sadu i
    > komornik zedrze z ciebie to co odliczysz ze swoimi kosztami.

    Witam
    a przypadkiem nie jest tak, ze alimenty nie oznacza prawnie "pieniadze" ??
    Jesli ddziecko wymaga czegos, ksiazki do szkoly - obowiazkowe, inne nie
    zbedne rzeczy typu ciepla kurtka na zime ( a mamusia z alimentow nie
    kupila) i dziecko ew chodzi w sweterku ?? wtedy wydaje mi sie, tatus
    kupuje ( czy mamusia jelsi alimenty w druga strone) i odlicza sobie od
    alimentow ?? Gdzie jest napisane, ze alimenty to kasa ?? jakis artykul ??
    Alimenty sa to swiadczenia ( o ile mi wiadomo) na rzecz maloletnich. A w
    jakiej formie to juz odrebny rozdzial. Analogicznie problem istnieje w
    przypadku kiedy jedno z rodzicow bierze dziecko na wakacje na 2 tygodnie.
    Powinno zaplacic wtedy polowe alimentow na rzecz drugiej strony gdyz
    dziecko bylo pod opieka "alimenciarza" przez pol miesiaca. Ale rowniez nie
    ma przepisu na to lecz wszelkie instytucje twierdza, ze tak powinno byc.
    Generalnie z powodu braku przepisu rodzic pobierajacy alimenty moze oddac
    sprawe do sadu, ze dostal tylko polowe alimentow. Rodzic placacy musi w
    sadzie udawadniac dlaczego tak zrobil. ut takie prawo.

    pozdrawiam
    Jurko