    From: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: postępowanie spadkowe - prośba o pomoc
    Date: Mon, 29 May 2006 21:57:56 +0200

    cos nie madra ta osoba byla skoro nie rozroznila debetu od posiadanych
    srodkow, niech zwruci pieniadze moze nic nie bedzie, a po drugie to
    upowaznienie dziala i tak tylko do smierci wlasciciela, wiec nawet jakby
    byla upowazniona to nie miala prawa ruszac tych pieniedzy, pokaralo ja,
    jakby sie uprzec to to ja scigna za ta kase, jak pujda na reke to
    wejdzie to jako dlug do masy spadkowej chyba

    --
    Pozdro
    Harry