eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopostepowanie nakazoweRe: postepowanie nakazowe
  • Data: 2004-11-17 19:41:36
    Temat: Re: postepowanie nakazowe
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2004-11-17, Johnson <j...@a...pl.nospam> wrote:

    >
    > Pomijając już nawet fakt, że to powód powinien udowodnić zasadność roszczenia -
    > a więc między innymi fakt wykonania usługi (art. 6 kc),

    Ma umowę, ma faktury, ma upoważnienie do wystawiania ich bez podpisu.
    Zakładamy, że dłużnik nie składał reklamacji ani zastrzeżeń co do usług
    (nie ma np. kopii faksu czy jakiegokolwiek pisma reklamacyjnego). Czemu
    wierzyciel ma udawadniać, że nie jest wielbłądem?

    Niech dłużnik - skoro tak twierdzi - niezbicie wykaże, że usługi świadczone
    nie były (lub świadczono je w sposób niezgodny z umową) - a już przynajmniej
    powinien wykazać, że o czymś takim w ogóle rozmawiał z usługodawcą (np.
    przedstawić kopię pisma reklamacyjnego wraz z potwierdzeniem nadania)
    --
    pozdrowienia

    Z.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1