  • Data: 2007-11-28 09:56:20
    Temat: Re: portal fotka-pytanie
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Nov 2007 09:11:20 +0100, futurapack napisał(a):

    > Nie napisałem ,że chodzi o szczeniaka ale o dorosego faceta, po za tym
    > zadaje pytanie dot prawa a wy zaczynacie od prawienia morałów, ech... banda
    > amatorów... chron Boże Polske przed takimi prawnikami

    Odpisuj pod postami.
    Chyba Ci się myli prawo z matematyką - tam są zasady które nie podlegają
    interpretacji.
    Odpowiedź na twoje pytanie "Czy taki występek podlega karze?"
    brzmi "czasami tak, czasami nie". A o to jak będzie w twoim przypadku
    to pytaj wróżkę, bo bez podania konkretów to tylko na ci cos powie.

    Henry