    From: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: porozumienie pomiędzy pracodawcą a pracownikiem
    Date: Thu, 1 Jun 2006 15:47:58 +0200

    > Podaj treść porozumienia.

    już podaję
    myślałam, że już mi nikt nie odpowie :)

    POROZUMIENIE
    porozumienie zawarte w dniu (data) w (miejscowość) pomiędzy:
    (imię,nazwisko) legitumujacym sie dowodem os./paszportem (nr)
    zwanym dalej lektorem, a (nazwa szkoły), reprezentowana przez
    (imię,nazwisko) zwanym dalej zlecającym.

    wykonawca zobowiązuje sie wstępnie do wykonania na terenie
    placówki bądź placówek firmy (nazwa) dzieła polegającego na
    samodzielnym zrealizowaniu programu kursu (nazwa).

    Strony uzgodniły, że lektor będzie prowadził zajęcia w (ilość)
    grupach szkoleniowych w wymiarze (ilość) godzin tygodniowo.

    Grupy nie będą liczniejsze niż x osób i nie będą liczyły mniej
    niż x osób.

    Zajęcia będą odbywały się w okresie (data, przypada na te
    wakacje) z uwzględnieniem przerw świątecznych oraz ferii...

    kontrakt będzie opiewał na x godzin w roku szkolnym.

    Wynagrodzenie za 1 godzinę lekcyjną będzie się mieścić w
    granicach (suma) zł

    Spisanie kontraktu szczegółowo regulującego warunki
    współpracy nastąpi przed rozpoczęciem zajęć.

    i podpisy :)

    dziękuję bardzo za chęć pomocy
    Pozdrawiam serdecznie