  • Data: 2006-06-01 18:29:37
    Temat: Re: porozumienie pomiędzy pracodawcą a pracownikiem
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to świadczy że to była umowa raczej wstępna, a skoro nie ma określonego
    > terminu jej zawarcia to według mnie jesteś wolna..

    no tak, ale ta babka z którą podpisywałam powiedziała, że robimy
    to po to, żebym jej nie uciekła ;]
    no i właśnie jest ten określony czas (od lipca do września), kiedy
    mam tam pracować:
    "Zajęcia będą odbywały się w okresie (data, przypada na te
    wakacje)..."

    > Ale proponuje na wszelki wypadek powiadomić drugą stronę że nie jesteś
    > zainteresowana, najlepiej na piśmie.

    czyli jeszcze zanim się okaże, że jednak są chętni i otworzą tą grupę
    wakacyjną, powinnam im napisać, że odstępuję od tego porozumienia?

    dziękuję ślicznie za pomoc
    Pozdrawiam serdecznie