  • Data: 2003-04-30 06:35:23
    Temat: Re: porada prawna - pilne
    Od: "Wojtek B." <w...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powiem krotko. Widze, ze jak to niestety coraz czesciej, widoczny jest brak
    wychowania "pewnych" osob. Spowodowane to jest "anonimowoscia" jaka daje
    Internet. Ciekaw jestem, czy gdybym stal przed Toba odwazylbys sie mi to
    samo powiedziec.
    A jeszcze jedno? Na jakiej podstawie sadzisz na temat mojego wieku?
    A co do leczenie, to Tobie jest chyba bardziej potrzebne...

    Z brakiem szacunku,

    --

    Wojtek

    http://www.gazeta.pl/usenet/