  • Data: 2004-09-02 07:28:24
    Temat: Re: pomylka sprzedajacego w cenie
    Od: "Piotr Macura" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Błędnie Johnson

    Na Allegro nie ma mowy o błędzie m.in. dlatego, że potwierdzasz dwukrotnie tą
    cenę - raz wpisując, a drugi zatwierdzając. Jeśli wpisałem błędnie - ok jest
    błąd, jeśli ponownie zatwierdziłeś - nie ma błędu, tylko nie zachowanie
    należytej staranności - to tak na logikę.

    A poza tym są orzeczenia mówiące m.in. o tym, że sprzedający może zawierać
    niekorzystne umowy, a tym samym nie masz możliwości dowiedzenia, czy np.
    sprzedaż samolotu za 1 zł to kaprys, czy też pomyłka. To orzeczenie jest m.in.
    powodem tego, że Państwo nie może zrobić nic tym osobom co sprowadzają
    samochody z Niemiec i zawierają umowy na przysłowiowe 1 EUR.
    Z tego co wiem to też sejm chciał zmienić ustawę o lichwie, ale z tego co
    kojarze nie może podobno gdyż swoboda zawierania umów jest zawarta w
    konstytucji.

    A rady były kierowane nie do Ciebie ;) tylko do Pytającego

    Mój wcześniejszy post tak jak i ten ma tylko na celu rozszerzenie Twoich
    wątków, a w szczególności ich obalenie.

    Może post dotyczy sytuacji teoretycznej, ale ja piszę moje obecne
    doświadczenia z rzeczywistości.