  • Data: 2009-04-06 18:19:25
    Temat: Re: pomyłka babki na poczcie - wpłata na konto
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 6 Apr 2009 19:56:11 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A nie? Przyznam, że przelewu na poczcie nigdy nie robiłem, ale na podstawie
    > doświadczenia z banków wydaje mi się oczywiste, że chyba drukują jakieś
    > potwierdzenie.

    Niestety, na poczcie nic się nie podpisuje robiąc wpłatę gotówkową na
    konto. Jedynie nalezy przedstawić wypełniony standardowy druk. Zgodnie z
    wewnętrznym regulaminem pracownik poczty ma zakaz pomagania w wypełnianiu.

    W Banku owszem:
    ale różnie to bywa - jak dasz standardowy druk, nie zawsze jest potrzeba
    podpisania
    często po prostu podanie druku traktowane jest jak dyspozycja ustna,
    kasjerka drukuje z systemu potwierdzenie i daje klientowi do podpisania.

    Nie wiem jak to jest przy robieniu przelewu z konta w Banku Pocztowym,
    wiem, że jedna opcja to po prostu wrzucenie bezpłatnego listu do skrzynki
    poctowej, a w okienku to nie wiem jak to jest.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Remont na trasie W-Z
    http://foto.3mam.net/warsaw/m/index.php