    From: k...@o...pl (KarolkaM)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy!! pzu + odszkodowanie z oc sprawcy - MPK
    Date: 9 Nov 2004 23:27:37 -0800

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message
    news:<cmoaum$31t$1@opal.icpnet.pl>...

    > > motorniczy zostal ukarany mandatem,
    >
    > Chyba popu?ci?a? wodze fantazji.
    > Za co mia?by by? ten mandat??

    S?ucham!? Cz?owieku nie dobijaj mnie - za to, ?e wyjecha? niesprawnym
    pojazdem. To, ?e w mpk s? od tego s?u?by techniczne to juz nie sprawa
    policji - zreszt? tak zosta?am poinformowana. Wiesz ja rozumiem, ?e na
    forum jest troch? ?wirów, ale ja pisz? bo potrzebuj? ponocy, a nie
    dlatego, ?eby pozmy?la?, wi?c Twoje oskar?enia s? dla mnie obra?liwe.
    Nie wiem czy ?yczy? ci takiego "spotkania" z mpk to mo?e wtedy
    zrozumia?by? mój problem - jednak nie ?ycz? bo to jak "spotkanie" z
    mafi? - tu mo?e troch? koloryzuje, ale widz?, ?e licz? si? jakie?
    uk?ady itp. Poza tym z nowosci kiedy zadzwonilismy do pzu anonimowo i
    spytali?my czy mpk mo?e by? tylko dobrowolnie ubezpieczone oc i czy
    odpowiadaj? tylko dopiero od jakiegos progu to us?yszeli?my, ?e to
    niemo?liwe, wi?c dlaczego likwidator wmawai nam takie rzeczy czy to
    nie zakrawa na uk?ady??!!
    Pozdrawiam i aby? nie musia? drogi Leszku odczu? na w?asnej skórze
    dlaczego motorniczy mia? dosta? w takiej sytuacji mandat.