  • Data: 2004-11-10 18:47:30
    Temat: Re: pomocy!! pzu + odszkodowanie z oc sprawcy - MPK
    Od: k...@o...pl (KarolkaM) szukaj wiadomości tego autora

    Zapewniam, ?e sytuacja nie jest zmyslona, je?li od tramwaju odpada
    taka cz??? to nie móg? by? sprawny, a skoro dosta? ten mandat to
    widocznie mia? za co - przecie? w dziur? nie wpad? po drodze. Ja do
    motorniczego nie mam pretensji, je?li ju? to do mpk, ale mandat daje
    si? kierowcom a nie firmom. Poza tym prosz? lepiej czyta? co napisa?am
    - nie zyczy?am Leszkowi aby by? w takiej sytuacji jak ja i nie musia?
    si? przekona? za co motorniczy dostaje wtedy mandat, a nie zyczy?am mu
    mandatu,ale dla niektórych widocznie to za trudne do zrozumienia. A
    ura?ona mog? si? czu? je?li opisuj? prawdziwe zdarzenie, a kto? mi
    wmawia, ?e mam du?? wyobra?ni?. Bardzo dzi?kuj? za ogromn? pomoc!!
    Dobrze si? przekona?, ?e to nie tylko walka z firmami pokazuje jak
    nasz kraj jest chory - to dzi?ki ludziom takim jak wy tak jest,
    uczepiliscie si? mandatu, który dosta? motorniczy - jakos on nie czu?
    si? pokrzywdzony i nie dziwi? si? jak go dostawa? bo i tak zap?aci za
    to mpk, a wjakim stanie wyje?d?aj? pojazdy mpk to wiedz? wszyscy, albo
    prawie...
    Ja prosz? o pomoc, a otrzymuj? 3 odpowiedzi dotyczace mandatu - dzi?ki
    naprawd? jest za co - oby?cie nie musieli si? znale?? w takiej
    sytuacji bo wtedy jak widac nikt nie pomo?e, a raczej doczepi si?
    jakiego? szczegó?u i b?dzie go dr??y?. Motorniczy dosta? mandat i to
    jest fakt dokonany. Na dobr? spraw? mo?na go by?o oskarzy? o ucieczk?
    z miejsca wypadku, ale nie jestem ?wini? robi?c? komu? na z?o?? i nie
    rozumiem dlaczego mnie os?dzacie w tak dziwny sposób.
    Je?li kto? b?dzie mia? w przysz?o?ci podobny problem to raczej nie
    doczeka si? tu pomocy.
    Pozdrawiam KArolina