  • Data: 2008-01-23 13:54:37
    Temat: Re: polskie winy przez sądy w UK
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Co więc jednak? Wszak pisałem już o tym wczoraj w poście o 20:46.
    > Myślałem, że masz jakąś inną wątpliwość.

    chodzi o to, że jest tutaj KONIUNKCJA: "ZARÓWNO w miejscu popełnienia JAK I
    w UK"

    czyli, że jeśli np. w Polsce dany czyn zostaje uznany za przestępstwo ALE w
    Anglii już ten sam czyn jest traktowany o wiele bardziej jako nieszkodliwy
    a wątpliwości są rozstrzygane na korzyść osoby która się go dopuściła -
    to wówczas zachodzi pewnien konflikt pomiędzy prawodowstwem obu krajów, czy
    praktyk sądowych, obyczajowści etc.

    a co do tego właśnie oczywistości, jednomyslności w wypowiedziach m.in. na
    tej grupie nie było

    --
    Seryozha