eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopolkomtel straszy sademRe: polkomtel straszy sadem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: polkomtel straszy sadem
    Date: Mon, 21 Feb 2005 15:29:48 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <cvcupb$njp$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cvao87$kqt$1@news.onet.pl> <cvasud$sin$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cvats2$ioe$1@news.onet.pl> <cvav70$1n1p$1@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <cvb09a$dni$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@u...net>
    <cvb5hc$ini$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@u...net>
    NNTP-Posting-Host: dqk138.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1108999788 24185 83.24.170.138 (21 Feb 2005 15:29:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Feb 2005 15:29:48 +0000 (UTC)
    X-User: massai
    User-Agent: XanaNews/1.17.1.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:279860
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz wrote:

    > Dnia 20.02.2005 witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał/a:
    > > Kup u mnie telefon. Po promocjnej cenie za 1 zł. Zobowiązujesz się
    > > nie rozwiązywać umowy przez rok. Umowę zawierasz na konkretnych
    > > zasadach zapisanych w regulaminie.
    > > A ja po miesiącu zmieniam regulamin na następujący. Masz być
    > > zalogowany w sieci 24 godziny. Jeżeli nie będziesz, płacisz karę w
    > > wysokości 100 zł za każdorazowe wylogowanie się z sieci.
    >
    > Tedy zrywam umowe i zwracam Ci roznice w cenie telefonu - bo juz go
    > uzywalem, ma porysowana szybke i Ci sie nie przyda. Bo sie do tego
    > poczuwam - nie dostalem telefonu za darmo w koncu, a za to, ze bede
    > korzystal z Twoich uslug przez okreslony czas.

    Ok, ten telefon kosztował u mnie 100 tysięcy złotych... Zwróć różnicę.
    Nie widzisz gdzie jest problem? Kupujac telefon w promocji za złotówkę,
    kupujesz go za złotówkę + koszty związane z dotrzymaniem umowy
    promocyjnej. Te koszty są w jakimś tam stopniu określone, przewidywalne.

    Jednak kiedy operator zmienia zasady świadczenia usług - zmienia de
    facto cenę za którą kupiłeś ten nieszczęsny telefon. Jeśli daje ci
    prawo do rezygnacji ale domaga się abyś zapłacił za ten telefon po
    cenie rynkowej - zmusza cię do zakupu tego telefonu na warunkach, na
    które się nie godziłeś w momencie podpisywania umowy.

    Po prostu, przelicz to wszystko na pieniądze. To trochę tak jakbyś
    kupił lodówkę na raty, a w połowie spłacania kredytu dostawca
    stwierdził, że niestety lodówka podrożała o 100%. I musisz spłacić
    więcej.

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1