  • Data: 2006-08-01 10:41:40
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: news-atman <z...@i...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > Dlatego jezeli nie bylo z jego strony bezposredniego zagrozenia dla
    > zycia lub zdrowia osob 3cich to moim zdaniem to byl wyrok (glupota,
    > premedytacja, dla zasady, zemsta, tego nie wiem)

    1. Policjant mial prawo podejrzewać ze uciekający jest poszukiwanym
    przestępcą (odpowiadał przekazanemu rysopisowi).
    2. Zatrzymywany nie zastosował się do poleceń Policji i zaczął uciekać
    3. Podczas próby ucieczki próbował zabić (przejechać) umundurowanego
    funkcjonariusza Policji

    Tak więc zweryfikuj raz jeszcze swoje słowa:

    --
    ... Robert Jaroszuk ...
    GCS/IT/O d? s: a-- C++ ULB++++$ P+ L++++$ E--- W- K- N+ DI+ V-