  • Data: 2006-07-29 23:04:52
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: inkaso <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > w polskim prawie nie ma precedensow z tego co wiem i kazda sprawa jest
    > rozpatrywana indywidualnie...
    >
    > pozwolisz wiec, ze jednak sad orzeknie...

    jest za to paragraf zagrozenia zycia i orzecznictwo do niego.

    > o ujecie groznego bandyty, ktorydopuscil sie rabunkuz uzycia broni...

    strzelaniem w plecy chcial ujac?

    > A takim jest eliminowanie bandytow.

    > Miala powstrzymac bandyta, a co za tym idzi einnych bandytow, przed
    > demolowaniem naszego demokratycznego panstwa i zastraszaniem oraz
    > okradaniem a moze i zastrzeleneim obywateli.

    z moze wystarczylo zamowic msze w kaplicy sejmowej?

    > A po polsku? bo jzu nie wiem czy chcesz napisac, ze kazdymotocyklista
    > ostrzela policjanta z lizakiem?

    zatrzymanie prowadzi sie w taki sposob zeby zminimalizowac potencjalne
    ryzyko konfrontacji.

    > --^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Czy aby nie pierdoliles caly czas ze zamordowano go strzalem w plecy...

    chodzi debilku o kierowce, ktory moze miec bron. Policjant podchodzi od
    tylu, wiec naturalnie zmniejsza to pole ruchow kierowcy. Przy metodzie z
    lizakiem debilek w mundurku sam sie wystawia do odstrzalu i to bez
    zatrzymywania.

    > Kurwa, bede kall. Kurwa, kwota nie miala zadnego znaczenia. Znaczenie
    > mial fakt NAPADU Z BRONIA W REKU I RABUNKU. TRabunku jako kurwa rabunku
    > bez istotnej kwoty.

    czyli juz mozna strzelac kiedy zrabuja 5 zlotych? A czy mozna kiedy
    zgloszenie rabunku jest falszywe?

    > Nie wiem, a te milionyz budzetu juz wplynely na konta koscielne?

    > Ale mogly byc, np. na stacji benzynowej

    > aLE DTO DOKALDNIE JAK pOLICJANT Z usa, NA KTORYCH TO SIE POWOLUJESZ CO
    > CHWILE ;)))))))))

    Zle przeczytales. Za strzelenie w plecy policjant jest aresztowany,
    wyrzucony z pracy, i idzie siedziec tam, gdzie ci ktorych on wsadzal
    przedtem.

    Chodzilo o usytowanie zatrzymanego kierowcy ktgoryma policjanta po
    swojej tylnej stronie, co ogranicza mu potencjalne ruchy.

    A do tego bankrutuje ze swoim zwierzchnikiem po naliczeniu odszkodowania
    dla rodziny ofiar.