  • Data: 2006-07-29 21:02:32
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    inkaso wrote:

    > magiczny wyraz "terrorysta".

    magicznywyraz "samobojca" - ktory moze miec wiele postaci. Wypisalem ci
    kilka mozliwych, pradopodobnych postaw ludzi, ktorzy moga chciec targnac
    sie na wlasne zycie

    > nie zwalania to z obowiazku poszanowania cudzego zycia przez pracownika.

    Nie zwalnai to trez z poszanowania prawa i nieszkodzenia innym.

    > tym bardziej debilem jest ten kto robi "blokade" zakladajac takie
    > ryzyko. Wtedy mamy nie jednego debila, a dwoch. Jeden w mundurku, drugi bez.

    Za tym w mundurku stoi prawo. A za tym bez? Bezprawie.

    > Znaczy mozna strzelac do kazdego na ulicy w trampkach?

    Jresli spelni wszystkie pozostale warunki, ktore implikuja uzycie broni
    przeciwko niemu to tak.

    Zauwaz, ze ani motor, anie trampki same w sobie tego nie oznaczaja. Nie
    zastrzelili go, bo byl na motorze. Zastrzelili go, bo robil jedna durna
    rzecz po drugiej, potwierdzajac tym podejrzenie, ze to on jest tym, kogo
    szukaja...

    > I co debilek robi po tym zdarzeniu? Puszcza serie w miescie ponad
    > glowani swoich kolegow debilkow.
    >
    > Genialne!

    Coz. Zalozmy ze policjant zrobil durnie. Nie kasuje to NICZEGO z
    zachowan motoryniarza. Motoryniarz dalej zostaje podejrzanym o rozboj,
    napad, ucieczke, chec uszkodzenia policjanta.

    > naprawde wierzysz w te historyjke?

    Dopoki sledztwo nei wykaze, ze policjant klamal i ze sprawy mailysie
    inaczej bede wierzyl w oficjalne stanowisko policji. Dlaczego? Bo mimo
    wszystko jest bardziej dla mnie wiarygodne niz SE czy Fakt.
    Wierze tez, ze sady, choc omylne, sa bardziej sprawiedliwe niz SE czy
    Fakt.
    Co gorsza, wierze, ze procedura majaca wyjasnic cale zdarzenie jest duzo
    lepsza niz cokolwiek mogliby podjac dziennikarze SE czy Faktu.

    > Zdaje sie ze wg wlasnych badan rzadowych 60% obywateli uznaje sady i
    > policje za skorumpowane do dna.

    Wiesz, to co ktos uwaza, to malo jest isotne. PRawo jakie jest, takie
    jest, ale nalezy je szanowac, lub zmienic. A kazdy, ktory je bedzie
    lamal -- jest przestepca.

    > Teraz moze sie to nawet zmienic.

    NA lepsze? Na gorsze?

    > alez oczywiscie.
    >
    > Z takimi debilkami w USA poradzono sobie dawno:
    >
    > http://pursuitwatch.org/pursuit_policies/pursuit_pol
    icies_database_project.htm

    No to znaczy,z e u nas wine za smierc motorzysty nie spoczywa na
    policjancie, tylko na tym, kto go szkolil.

    > tak, za probe zatrzymania w warunkach ryzyka dla osob postronnych.

    Moment, kruwa, bo nie rozumiem. Znaczy jakie zagrozenie dla osob
    postronnych towarzyszy kontroli drogowej?!?!?!

    > http://pursuitwatch.org/court.htm

    Zalozmy, ze nie wierze we wszystko co sie znajduje w internecie...

    > Wybiegac z lizakiem to buc powinien na Dzien Milicjanta, a nie przed
    > pojazd ktorego kierowce podejrzewal o wczesniejszy rabunek w bronia w reku.

    No tak. W sumie byly opinie na tej grupie, ze powinien go zastrzelic od
    razu, wtedy bynie poturbowal rowerzystki.

    Podsumowujac, w sytuacji jaka zaistnaila:
    - nie wolno robic blokad
    - ine wolno zatrzymywac lizakiem
    - nie wolno gonic za szybko
    - nie wolno strzelac, chyba ze zwolni do predkosci minimalnej
    - albo najlepiej, zeby sie zatrzymal
    - policja nie moze uzyc broni, choc wedle przepisow moze, bo uzycie
    broni zagraza punktowi z konstytucji
    - bandytow nalezy chronic
    - przed bandytami nalezy chronic, chyba, ze istnieje szansa skrzywdzenia
    bandyty, wtedy patrz punkt poprzedni

    :)

    No to je nie chce w Takiej Polsce mieszkac, chyba gdzies pojade stad...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m