  • Data: 2006-07-28 10:40:55
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robcio wrote:

    > Stal sie wypadek, winnych tak na prawde nie ma, bo jest nim system szkolen.

    Wedle tego co pisales o tym, jak wiele rzeczy powinni przewidziec, ile
    uchybien bylo -- to winic mozna jedynie system szkolen, ze tacy
    nieprzeszkoleni, nieprzygotowani do radzenia sobie z tego typu sytuacja
    Policjanci brali udzial w akcji na tyle powaznej, ze skonczyla sie
    smiercia.

    > Ale tak czy inaczej policjanci bioracy w tym udzial powinni stracic prace i
    > do konca zycia przynajmniej 40% ich dochodow powinno isc na rodziny
    > pokrzywdzonych.

    I tym sposobem dac Polsce do zrozumienia: Jesli jestes bandyta,
    nieszkodzi, Policja utrzyma Twoja rodzine, nawet jesli Cie zatrzela. Ale
    nie boj sie, oni nie beda strzelac juz wiecej bo... Od dzis kazdy
    Policjant wie, ze lepiej dac gnojowi uciec i nie narazac sie. Po co
    sobie psuc kariere podejmowaniem decyzji. W imie jakiej idei stac na
    strazy prawa, skoro nagroda moze byc jedynie zwolnienie i kara
    finansowa. Policjancie, badz bierny. Narod tego od Ciebie oczekuje.

    > No i oczywiscie wyrok za zabójstwo w zawiasach.

    Ale mozesz mi pokazac to hmmm, zabojstwo? Bo z tego co wiem, to nie ma
    jeszcze wynikow sekcji.

    > Takie zakonczenie sprawy jest moim zdaniem uczciwe - wiem ze przepisy to
    > inna rzeczywistosc

    Uczciwe dla kogo? Chyba tylko dla pozostalych bandytow, ktorzy juz
    zacieraja rece, ze policja jednak nie bedzie w nich strzelac, bo bedzie
    sie bala pomylki.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m