    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policyjne bmw
    Date: Sat, 26 Oct 2024 18:00:33 +0200

    > Sądzę, że ktoś to przeliczył i uznał, że AC się w Policji nie opłaca.

    Zapewne, choć w sumie nawet nie trzeba liczyć. No chyba że PZU bedzie
    dotować na rozkaz premiera.

    > Tylko, że w prywatnej firmie to już Twoja sprawa, czy będziesz ścigał
    > cywilnie pracownika, czy nie. W wypadku Policji, czy innych służb
    > przyjdzie "Shrek" i będzie się czepiał, że to niegospodarność.

    Zależy co - jak kamień uderzy w szybę to oczywiście patologią jest to
    ścigać. Jak rozwalą w czasie pościgu to trudno. Jak zapierdalają bez
    potrzeby to można się zastanowić. Co więcej prawo nie nakazuje ściągania
    a jedynie je umożliwia. No to tak powiecie jak wielokrotnie - wszystko
    zgodnie z prawem, do widzenia:P Nie bój żaby - to nie rozbite radiolki
    powodują że policja ma notowania jakie ma:P

    > Ale kto z przełożonych w urzędzie się podłoży?

    Zaskoczę cię - we wszystkich znanych mi przypadkach uszkodzenia sprzętu
    - wszyscy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!