    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policja odmawia przyjecia zgloszenia
    Date: Thu, 27 Mar 2014 08:25:51 +0100
    <532d9b54$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lgmcc7$s6h$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lgp95m$n1m$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lgshtt$u3i$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lgv5pc$hdv$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lgvl2a$142$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    Dnia 2014-03-27 05:41, Użytkownik Budzik napisał:

    > Realista.
    > Jeden zapamieta, drugi nie.

    I bardzo dobrze, masz teraz materiał na którym sąd się może oprzeć.

    > No i? Zakładasz, ze skoro Ciebie nie zapamietali to nigdy nie zapamietają?

    Zakładam że nie muszą zapamiętać.

    > To ja nie mam siły ponownie tłumaczyć.

    A szkoda, wszak podobnie jak ten kretyn titus twierdzisz czy
    twierdziłeś że monitoring rozwiąże sprawę.
    Niestety nie rozwiąże, żaden sąd nie uzna takiego materiału
    na którym jednoznacznie nie da się ustalić że nagrana osoba
    od pan/pani xxxxx.
    Czyli też nie skarze na podstawie takiego materiału.
    Ale oczywiście można próbować.

    > Cieszę się. Gratuluję.

    Sobie pogratuluj, dotychczas twardo twierdziłeś co innego.

    > Oczywiście... Walisz truizmy i to jest moja wina...
    > Gratuluje po raz drugi.

    Zaprzeczasz rzeczom oczywistym to czego się spodziewasz poza
    truizmami po tak długiej dyskusji ?

    Pozdraawiam