    From: pavka <p...@j...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policja a haslo
    Date: Tue, 21 Oct 2008 01:45:27 -0700 (PDT)

    p.s. filmy i muzykę możesz mieć na dysku (jest możliwe wykonanie
    kopii) oczywiście mając kupione legalnie oryginały.

    p.s.2 oczywiście wiele ludzi twierdzi inaczej ale to jest moim zdaniem
    jak wypieranie się jak przy złapaniu na kradzieży za rękę , że to nie
    moja ręka:)

    Podoba Ci się film czy album czy piosenka kup sobie bądź idź do kina/
    wypożyczalni. A jak jest film naprawdę świetny to kup sobie. Ja sam
    uwielbiam oglądać filmy ale w domu mam tylko ok 10 oryginalnych
    tytułów m.in matrix trilogy, władca pierścienia, harry potter i pare
    seriali w wydaniach box.