    From: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pogróżki, pobicie
    Date: 10 Feb 2004 13:09:10 GMT
    Sender: r...@p...onet.pl@rafal.joint.eu.org

    n...@p...pl news:c0aklo$jc8$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Gdzie zgłasza się i jak udowodnić (jesli nie ma swiadkow, np przez

    Policja, Prokuratura. Mogles ew. zadzwonic na Policje odrazu po telefonie,
    a w kazdym razie udaj sie tam i zloz zawiadomienie o popelnieniu
    przestepstwa - grozba karalna (scigana z oskarzenia prywatnego).

    > telefon) pogróżki, zastraszanie, wyzwiska lub oszczerstwa ?(nie wiem
    > czy nie pomylilem jakichs pojec ale wiadomo o co chodzi)

    Jak udowodnic - zapisz dokladna date/godzine TPSA ma billingi i na zlecenie
    Prokuratury/Sadu moze sprawdzic jezeli posiadasz w miare dokladny date/czas
    zdazeia.

    > Co zrobić w przypadku gdy osoba mi wygrażająca "zleci" komuś innemu
    > pobicie mnie lub wymuszenie czegokolwiek. Jak rozwiązywać takie
    > sytuacje, prosze o pomoc lub linki do materiałow.

    Mialem (wlasciwie mam, bo postepowanie Prokurtury caly czas w toku)
    identyczna sytuacje z arnoldem buzdyganem (zreszta pisujacym na to forum
    pod nikiem "arek", zreszta pewnie odpisze w tym watku jak znam zycie), moze
    www http://www.raf256.com/arnold bedzie pomocne.

    U "nas" grozby dotyczyly kilkunastu osob z calej Polski (arnold to
    prawdopodobnie wariat, a z pewnoscia pieniacz) i zostaly czesciowo
    zrealizowane (nasylanie wynajetych dresow), zlozylismy zawiadomienia w
    Prokuraturze m.in. - Krakow, Wroclaw, Warszawa(?) i inne.

    Na grupie pl.regionalne.wroclaw jest kilka osob poszkodowanych (Czacho,
    Nidalf) mozesz zapytac - oni tez skladali zgloszenia na Plicje/Prokurature
    o ile pamietam, moze maja pod reka gotowe wzorce/szablony.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"