  • Data: 2007-04-06 10:23:28
    Temat: Re: podział gruntu wbrew postanowieniom planu zagosp.
    Od: "Dyzmund" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ev56iv$8op$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie rozumie. Masz działkę budowlaną którą możesz podzielić na dwie cześci
    po
    > 1000 mkw na tym chcesz postawić dom bliżniak. Bierz cegły i buduj,
    > oczywiście wczesniej uzyskaj pozwolenie na budowę. W czym problem ?

    Oczywiście wezmę cegły i zbuduję 2 bliźniaki po 4 lokale bez dzielenia na
    dwie działki bo po zbudowaniu albo nawet po wydaniu pozwolenia chcę
    podzielić grunt, tak, żeby przyszły właściciel miał swój ogródek a nie 1/8
    współwłasności. Zależy mi na czasie, a wiem że sądy są opieszałe, więc
    szukam wiedzy jak to podzielić możliwie szybko i przyporządkować grunt do
    lokalu, być może budynki też muszę dzielić bo nie wiem czy można uzyskać 8
    odrębnych pozwoleń na budowę, czy 2x4.

    Nie ma więc problemu z budowaniem, tylko z prawem :)