    From: "bagno" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podwójnie przelana dotacja - jak odzyskać
    Date: Sun, 2 Jan 2011 18:31:04 +0100

    news:ifqc1p$37i$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Udokumentowana jest wypłata. Czy udokumentowana jest wpłata urzędniika?

    Hm. I to jest dobre pytanie. W sumie nie wydaje mi się żeby mógł przejść
    taki numer, że wypłacono pieniądze a potem ktoś je po cichu podłożył
    spowrotem
    i sprawy nie ma. Zwłaszcza, że informacje o tym problemie poszły już do
    przełożonych. Muszę się dowiedzieć jak to zostało załatwione i jak jest to
    udokumentowane.

    > Na raziemmoim zdaniem prawnik nie jest potrzebny. Należałoby skierować do
    > przedsiębiorcy pismo wzywajace do zwrotu należności urzędniczce, która
    > nabyła jego dług. Do tego jest potrzebne odpowiednie pismo z Urzędu -
    > cesja.

    Ok. Przekaże i zobaczymy co da się zrobić.

    > Zakładając, że dokonała wypłaty nienależnej, to już nic więcej nie trzeba.

    No tak. Druga wypłata nie była należna.

    To na razie dzięki.