  • Data: 2006-03-02 14:15:16
    Temat: Re: podwójna odpowiedzialnosc za wykroczenia policjantów
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi oczywiscie o odpowiedzialność dyscyplinarną która istnieje dla
    > funkcjonariuszy służb mundurowych obok odpowiedzialności karnej za popełnione
    > wykroczenia i przestepstwa ....

    Bo z treści ustaw o policji i o bor to wynika ze cos w stylu ze ..... nawet za
    mandat o przekroczenie predkosci czy inna pierdołę policjant czy borowiec moze
    miec postepowanie dyscyplinarne w pracy.
    Dlatego interesuje mnie jaka jest praktyka dyscyplinarna w sprawach bedacych
    wykroczeniami w w/w formacjach mundurowych ???
    Wiecie cos na ten temat ???