  • Data: 2010-09-15 19:31:08
    Temat: Re: "podożyć świnię" b: Re: Jakim prawem TP legitymuje?
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:i6r6dr$if0$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Prawdziwie anonimowe donosy skutkują kontrolą bez uprzedzania

    Nie ma czegoś takiego jak kontrola bez uprzedzenia.
    Musiałoby zaistnieć bardzo poważny powód (najczęściej podejrzenie poparte
    wcześniej przeprowadzonym śledztwem), by UKS wkroczył nagle do firmy i
    kazał ustawić się wszystkim pod ścianą ;-). Sam anonim bynajmniej nie
    wystarcza.

    > a mandat buli z powodu lojalności urzędniczej, jak przełożony powiedział
    > by co

    Niestety nic z tego nie zrozumiałem.

    K.