  • Data: 2009-02-23 17:58:29
    Temat: Re: podłączając się pod temat
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    cadzik pisze:
    > To coś jak z tymi alimentami.
    >
    > Ale Starosta będzie zawieszał Uprawnienia czy tylko zabierze papier? Bo
    > upranień to chyba zawiesić nie może, skoro uprawnienia nabyłem, sąd mi
    > nie uchylił ich...

    Starosta jest organem wydającym i cofającym uprawnienia - nie sąd. Sąd
    może tylko zakazać kierowania pojazdami - wtedy uprawnienia masz, tyle
    że z powodu wyroku nie wolno ci kierować pojazdami (nawet takimi, na
    których uprawnień nie potrzebujesz, a zostały ujęte w wyroku - np.
    motorowery czy rowery).