eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-11-04 06:20:34
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oni pytali, jaką decyzję on podjął.

    Po co, i czemu mu nie powiedzieli, że zła i schodów nie dostanie?

    > Najprawdopodobniej nie masz racji i czekali na co innego. Ale to są
    > informacje niejawne. Moim zdaniem właśnie to powoduje, że to tak trochę
    > komicznie wygląda. Natomiast jeśli ktoś zna procedury na podobne
    > zdarzenia w innych miejscach, to można się domyślić o co poszło.

    Bardzo wygodnie - pewnie ta procedura leżała zaraz obok tej, co każe
    stawiać uczestnikom zdarzeń zarzuty z dupy.

    > Nie chcieli prywatnej komórki podawać po jawnym kanale łączności, który
    > może byle idiota podsłuchać i potem wysyłać tam SMS-y. Stacjonarny numer
    > jest dostępny publicznie i pilot też sobie mógł go znaleźć. Ale pewnie
    > miał swoje powody by z niego nie korzystać.

    Pewnie takie, że stacjonarny był na biurku u dyżurnego ale dyżurnego tam
    nie było;) Tak wiem istnieje możliwość przekierowania.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!