eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony
    nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Date: Wed, 2 Nov 2022 20:23:58 +0100
    <63587454$0$554$65785112@news.neostrada.pl> <tjamcl$til$1@gioia.aioe.org>
    <11afx7d86j0pf$.1fal8yb6ke8ug.dlg@40tude.net>
    <635af7fc$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <1rqqi87fqdbz6$.19u4v2td4i4fe.dlg@40tude.net>
    <635baed6$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjh95h$1nqi$1@gioia.aioe.org>
    <635c6245$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjlj7u$1eoa$1@gioia.aioe.org>
    <136900ockbfwp$.1if39nm3tntkb$.dlg@40tude.net>
    <FLM7L.1731544$f0c6.930628@fx10.ams1>
    <tjo6pd$g34$27$Shrek@news.chmurka.net>
    <KvN7L.1539488$Eeb3.722325@fx05.ams1>
    <tjobve$udn$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <1w5sz3q8dqj9f$.eep1tbfsz27c.dlg@40tude.net>
    <tjp3k6$9no$9$Shrek@news.chmurka.net> <qEZ7L.267361$GzSf.64421@fx04.ams1>
    <tjqhnf$k2j$7$Shrek@news.chmurka.net>
    <oDh8L.1774284$%q2.1170954@fx15.ams1>
    <tjsudh$2bd$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <gy9v0q7yi206$.10dmb13vwltsp$.dlg@40tude.net>

    W dniu 02.11.2022 o 07:54, J.F pisze:

    > Zaraz zaraz - jak uciekajacy uszkodzil radiowozy, to oczywiscie sie
    > nalezy.
    > Ale jak policjanci sami uszkodzili radiowozy, np na okolicznych
    > drzewach i latarniach?

    Niedoczytałem - myślalem, że chodzi o to że kulsony porozbijają
    postronnych - radiowozy mają oc.

    > Albo po amerykansku - to oni uderzali w uciekajacy samochod?
    >
    > Robercie - jak to w polskich przepisach - wolno tak uderzac?

    Ponoć można, ale ustawy nie sprawdzałem,

    https://isp.policja.pl/isp/aktualnosci/6009,Policyjn
    y-radiowoz-jako-srodek-przymusu-bezposredniego.html

    Ale w praktyce nie można, bo się komendant wkurwi - lepiej poszukać
    komuś w gaciach roweru.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!