eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-16 21:52:49
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.10.2022 o 21:16, Shrek pisze:

    > To po co piszesz, że w ustawie jest napisane, jak nie jest?

    Jest napisane to, co ja piszę. A że Ty masz jakieś dodatkowe wyssane z
    palca wymagania, to nie dziw się, ze Sejm nei stanął na wysokości
    zadania i nie napisał.

    > No ale gdyby mu ktoś powiedział, że znaleziono nożyczki, to nożyczki
    > jednak bardziej wiarygodnie wyglądają - prawda?

    Prawda, tylko wówczas Twoja teoria, ze on zmyślał się trochę "sypie". No
    bo skoro mu powiedziano, że były nożyczki, to nie kłamał. Oczywiście
    mogli go skłamać, ale to już inna sprawa.

    > To zacytuj - żadnego numerku nie podałeś.

    Po co? I tak nie sprawdzisz, ani nie zapamiętasz. Po prostu, zwyczajnie,
    nie chce mi się. Ta ustawa ma kilkadziesiąt artykułów, z czego broni
    palnej dotyczy kilka. To są - z tego co pamiętam - dwa rozdziały opisane
    w tytule, ze broni palnej dotyczą - w odróżnieniu od reszty dotyczącej
    Środków Przymusu Bezpośredniego.

    --
    Robert Tomasik