eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-17 10:21:59
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.10.2022 o 06:11, Shrek pisze:

    > A wcześniej mnie odsyłałeś do ustawy że niby tam jest napisane że tak:P

    Wskażesz miejsce, gdzie takie coś napisałem? Bo trochę bez sensu
    korespondować z kimś, kto tych kilku literek nie potrafi poskładać w
    całość. W ustawie masz napisane, kiedy można użyć broni.

    > To po co mnie w tej sprawie odsyłasz do ustawy o ŚPB?

    Żebyś się dowiedział, skąd Rzecznik Prasowy Policji mógł wiedzieć, czemu
    policjant użył broni bez jego przesłuchiwania, albo byś mógł ocenić, czy
    użycie było zasadne. Z tym drugim jest ten problem, że nie znamy pełnych
    faktów.

    --
    Robert Tomasik