eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-10 19:17:31
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.10.2022 o 18:14, J.F pisze:

    > A jak nie wiadomo, kto uzyl noża?
    > Trup jeden uczestnikow 3 ... plus jeden ..

    No właśnie - nie wiadomo, to idąc "myślą" roberta trzeba postawić
    zarzuty tym dwóm. Chuj wie - może też ofiary, może piorun wszystkich
    pierdolnął, ale podobno nie ma innego wyjścia - trzeba postawić zarzuty
    z dupy i się zobaczy.

    A tak na poważnie to wyłania się z dyskusji z robertem dość ponury obraz.

    - pomocy zasadniczo udzielać nie trzeba, wystarczy powiedzieć, że
    przecież nie wiadomo czy jak ktoś traci przytomność to on tak na poważnie,
    - defibrylator może zaszkodzić jak się go podepnie do człowieka z
    bijącym sercem i trzeba czekaś aż zupełenie przestanie bić (czyli może
    tylko zaskodzić, bo jak serce nie bije to nie pomoże),
    - zdechlak macany należy do macanta i nie wolno nim głowy zawracać na
    przykład ratownikom, co są od tego żeby być na stanie razem z
    defibrylatorem i nie mogą udzielać pomocy, bo ktoś móbłby potrzebować
    pomocy a oni nie mogli by mu udzielić pomocy bo byliby zajęci
    udzielaniem pomocy, przez co cały sens istnienia ratownika czyli
    gotowość do niesienia pomocy ległby w gruzach;)
    - uczestnikowi zdarzenia trzeba postawić zarzuty z dupy, bo inaczej się
    nie da.

    No i idziesz sobie ulicą, patrzysz a tu zdechlak. No to łapiesz
    defibrylator i jazda a tu idzie robert w policczapce i stawia ci (dla
    twojego dobra i swojej wygody) zarzut nieumyślnego spowodowania śmierci
    defibrylatorem...

    A jak pisałem robert jest poniekąd elitą...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!