  • Data: 2010-04-17 22:56:21
    Temat: Re: podbieraczek :D
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Pobieraczekpl-uk
    arany-przez-UOKiK,wid,12147572,wiadomosc.html?_ticrs
    n=5&ticaid=59ffa

    > W skrócie: naciągaczom z "Podbieraczka" UOKiK dobrał się do d*.*y i

    W artykule jest taki fragment:

    "- jesteś niepełnoletni i rejestrując się skłamałeś co do swojego wieku, a
    sprzedawca żąda zapłaty za produkt lub usługę - jeżeli twój rodzic lub
    opiekun nie wyraził zgody na transakcję, z tak zawartej umowy powinien
    zrezygnować, o czym należy niezwłocznie powiadomić przedsiębiorcę;"

    Czy osoba niepełnoletnia i to bez upoważnienia opiekuna jest w stanie
    zawrzeć
    wiążącą strony umowę? To na czym polega taka niepełnoletność?

    Ja wiem, że zakup w sklepie też jest jakąś umową kupna-sprzedaży ale czy
    dziecko może zawrzeć
    dowolną umowę? Nawet przedszkolak?