  • Data: 2005-03-22 17:47:33
    Temat: Re: poczta polska...
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "1qa2ws" <1...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d1ph4d$p6u$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > jakis czas temu rodzice wyslali do mnie paczke (z Polski do USA)
    > priorytetem. Na poczcie zostali poinformowani, ze czas doreczenia to
    bodajze
    > 8 dni roboczych. Paczka szla ponad 2 miesiace. Na probe reklamacji
    odpowiedz
    > Poczty Polskiej - "podany w cenniku termin nie jest terminem gwarantowanym
    > Poczta Polska nie odpowiada za dluzsze terminy doreczenia". Czy da sie cos
    > tym fantem zrobic? Jakies odszkodowanie, zwrot kosztow paczki
    priorytetowej?
> [...]

    Pamiętasz lepsze czasy kiedy to do USA paczki i listy szły szybciutko?
    Teraz za Wielką Wodą są gorsze czasy, różne dziwne procedury których nie ma
    gdzie indziej, więc daj spokój Poczcie Polskiej a lepiej zapytaj sie czemu 7
    tygodni trzymali Twoją paczkę w Stanach i to tam u siebie w urzędzie
    pocztowym oddawczym zrób awanturę.
    Jestem prawie pewien, że z Polski paczka wyszła terminowo.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://grupy.3mam.net