  • Data: 2002-09-26 11:01:04
    Temat: Re: plecak/torba w sklepie
    Od: "edward" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodziło mi raczej o wyjaśnienie, czy jest to kwestia jakiegoś
    > obowiązującego wszystkich prawa czy każdy sklep może w tej kwestii
    > że jest to kwestia regulaminów sklepowych.

    Masz rację jest to wew.zarządzenie

    > Dziękuję za pomoc a także za sposoby na ominięcie tego wymagania.
    Przyznam -

    Opowiem Ci taką historię:
    Ostatnio przyszedł do mnie do marketu znany mnie, ochronie i nie tylko
    złodziej i co
    puściłem za nim ochraniarzy-chodzili za nim krok w krok nie przeszkadzając
    mu
    zarządał rozmowy ze mną nie wyraziłem zgody (nie chciało mi się rozmawiać z
    takim śmieciem)
    Gość miał pytanie czy ochrona ma prawo chodzić za nim Kazałem odpowiedzieć
    panience,
    "że ma (jest na prywatnym terenie)"dyskretnie nie przeszkadzając i że tak
    będzie zawsze i co
    gość strefił wiedział, że nic nie "jumnie"
    Wczoraj znowu był i ochrona za nim i tak będzie stale ciekawe kto da za
    wygraną.

    Kilka razy już wygrałem mam z niektórymi spokój.
    pozdr e