  • Data: 2005-06-25 20:30:56
    Temat: Re: płeć, data urodzenia a sklep internetowy
    Od: "czubcia" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witold Romaniak" napisał w wiadomości

    > Prosta kwestia: czy uzależnienie możliwości kupna towaru w sklepie
    > internetowym od podania płci i daty urodzenia jest legalne?

    Płeć tak czy siak obsługa sklepu będzie znać, imię w zamówieniu musisz
    podać, biega tylko o to by oprogramowanie wiedziało jak odmieniać słówka w
    mailach do Ciebie.
    Datę urodzenia podajesz tylko po to by obsługa sklepu wiedziała że zawiera
    transakcje z osoba pełnoletnią.

    Jeżeli nie chcesz podawać tych danych napisz lub dzwoń do obsługi, jakoś się
    dogadacie. Wiem że po kontakcie telefonicznym i przekonaniu się kto zamawia
    chętnie odstępują od wymogu podania pełnych danych. Jeśli kupujesz na dużą
    kwotę pewnie będą chcieli w pełni wypełnionego formularza zamówienia lub
    przedpłaty. Dla nich to forma zabezpieczenia przed kupującymi którzy później
    udawają iż nic nie zamawiali. Pozwól że nie będę zgadywał jaka jest
    skuteczność takiego zabezpieczenia. Duża część e-sklepów żąda także nr
    ewidencyjnego.

    pozdrawiam
    czubcia