  • Data: 2003-07-28 22:03:28
    Temat: Re: płatność kartą w aptece
    Od: "malga" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proste. Apteka płaci prowizje i być może interes jest nieopłacalny,

    Z tego co wiem to marże w aptekach nie są niskie, szczególnie na
    lekach " nie na receptę". Poza tym raz się kupuje za 3 zł a raz za 150
    zł jak choroba człowieka dopadnie i jakieś antybiotyki trzeba zażywać.
    U mnie była sytuacja taka: kupiłam w tej aptece kosmetyki Vichy
    (które dostępne są jedynie w aptekach) i zapłaciłam za nie 138 zł -
    kartą oczywiście. Po zapłaceniu przypomniałam sobie o tym ziołowym
    leku za 6 zł i wtedy Pani mi odmówiła. Więc chyba interes nie jest tak
    nieopłacalny, bo trochę już zarobiła. A ile może wynosić prowizja
    Polcardu..? ze 3%? może 5% ? Bo chyba nie więcej... A skutek jest
    taki, że więcej w tej aptece nic nie kupię - choćbym miała na Bielany
    z Grochowa jeździć. A do Polcardu już napisałam z prośbą o
    ustosunkowanie się do zaistniałej sytuacji

    Dziękuję serdecznie za rady, sprawy tak nie zostawię :)

    pozdrawiam
    Małgosia