  • Data: 2004-09-19 09:50:56
    Temat: Re: __placić za akademik ??
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cpp.g5.pl tutaj masz forum, a co to usenet to poczytaj na www.usenet.pl

    > b - przyrownal mnie do amiszow, ktorzy sa miesozerni -

    akurat nie ja to napisalem, Pani superinteligentna

    napisalem ze maja cos wspolnego a co, jedno i drugie ma najebane w glowach

    a ja skoro jestem
    > informatykiem, to raczej nie jestem zacofana

    zawod nie swiadczy o tym czy ktos jest zacofany czy nie

    > panie przemku prosze spojrzec do encyklopedii co to jest usenet i co to
    jest
    > amisz

    nie bede patrzec do encyklopedii, wiem co to jest.

    Prosze rozwinac post w ktorym wspomnialas o Pedfilu itp.

    P.