  • Data: 2003-07-09 10:09:03
    Temat: Re: pkp
    Od: "SPP" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poilkj wrote:
    :: Użytkownik "thc_dRinker" <[no_spam]wojtek_k@op.pl>
    :: napisał w wiadomości news:begivs$grv$1@news.onet.pl...
    ::: Witam,
    :::
    ::: Jak to jest z biletami ulgowymi, jezeli jestem
    ::: studentem, ale nie posiadam aktualnej legitymacji, czy
    ::: moge jechac na bilecie ulgowym majac np jakies
    ::: zaswiadczenie o tym ze studiuje? Czy naprzyklad, jezeli
    ::: dostal bym jakas kare moge sie pozniej odwolywac?
    :::
    ::: Jednym slowem, czy tylko aktualna legitymacja upowaznie
    ::: do przejazdu na ulgowym bilecie?
    :::
    :: tylko legitymacja.
    :: Jakiekolwiek zaświadczenia nie uprawniają do ulgi.
    :: Jeśli nie masz legitymacji, to żadne odwoływanie się nie
    :: da, dostaniesz odpowiedź negatywną.
    ::
    :: Natomiast nie przerabiałem w praktyce na pkp wersji "mam
    :: legitymację, tylko zapomniałem".

    Wielkrotnie przerabiane.

    Otrzymujesz wezwanie do zapłaty, przesyłasz zaświadczenie z Uczelni,
    anulują opłatę dodatkową, płacisz tylko manipulacyjną (była ok. 50 zł,
    po ostatnim wyroku SN miała się zmienić ale nie wiem czy to już
    nastąpiło).

    Szczegóły - pl.rec.kolej - ale musisz pogooglać - ostatni wątek był na
    200 postów (w tym 190 z wyzwiskami).

    spp
    spp(na)op.pl